laatste voorbereidingen/de reis - Reisverslag uit Nieuw-Lekkerland, Nederland van Bouwreis ethiopie - WaarBenJij.nu laatste voorbereidingen/de reis - Reisverslag uit Nieuw-Lekkerland, Nederland van Bouwreis ethiopie - WaarBenJij.nu

laatste voorbereidingen/de reis

Blijf op de hoogte en volg Bouwreis

27 April 2015 | Nederland, Nieuw-Lekkerland

Vorige week zijn we naar Brussel geweest, daar hebben we voor allemaal een visum in het paspoort gekregen. Het begint nu echt op te schieten. De koffers worden langzaamaan gepakt. Linda heeft nog een grote hoeveelheid aan spullen voor het kinderwerk dat mee moet. Ik hoop dat we alles mee kunnen nemen, wat zij ingekocht heeft voor het kinderwerk.
In Ethiopië hebben ze ook de nodige voorbereidingen, zo kregen we een foto door dat Peter de plaatsen markeert waar het stalen frame moet komen, op de fundering... Er wordt dus naar ons uitgekeken.

We hopen op een goede reis, met fijne ontmoetingen in ET en sterkte voor de achterblijvende familie, die a.s. woensdag morgen om 07.00 uur ons mag komen uitzwaaien in de Albrechtstraat.

Een hartelijke groet ook namens het hele bouwteam (Martha)

• 27 April 2015 - 20:45

Mieke Ruijgers:

Ik wens jullie allen een heel voorspoedige reis toe !! Ennuh .......Mieke , succes meid , en laat je doorzettings kracht ook daar goed zien !! Sterkte !! Dag hoor ,groetjessssss van je naam genoot .

• 28 April 2015 - 14:52

Wilma Stuurman:

Succes met de koffers pakken en wegen.

• 28 April 2015 - 22:30

Anja Van Der Perk:

ik wens jullie een goede reis en tot hoors

Bouwreis

Voor een project van ruim 2 weken willen wij als 12 vrijwilligers naar Ethiopië afreizen om daar een theologische school te gaan bouwen. Peter en Heleen Stam die in Ethiopië werkzaam zijn op een boerderij, hebben alle voorbereiding getroffen voor deze bouw. We hopen op een goede en fijne tijd met elkaar

Actief sinds 16 Maart 2015
Totaal aantal bezoekers 20233