Voorbereidingen - Reisverslag uit Nieuw-Lekkerland, Nederland van Bouwreis ethiopie - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Nieuw-Lekkerland, Nederland van Bouwreis ethiopie - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Blijf op de hoogte en volg Bouwreis

16 Maart 2015 | Nederland, Nieuw-Lekkerland

Beste lezer(es)
De voorbereiding voor onze reis zijn in volle gang.
Zo zorgt Marieke voor de medische producten die mee moeten naar ET
Mieke en Martha zorgen voor de boodschappen (voor de inwendige mens).
Johan R is de algemene leider en beantwoord de mails die uit Ethiopië komen.
Martha doet wat inkopen voor de school in Ethiopië.
Linda bedenkt activiteiten voor het kinderwerk en het zondag schoolwerk.
Johan S is met bouwtekeningen in de weer om te kijken hoe het gebouw gebouwd moet gaan worden, hij is de leider op de bouw.

De overige deelnemers zijn druk met hun inentingen
Binnenkort hoopt Martha met Mieke een dagje naar Brussel te gaan om de visum`s in de paspoorten te krijgen...

Wij hopen en bidden dat het een hele mooie reis mag worden, tot eer van God. En op goede ontmoetingen in Ethiopië met oud- Lekkerlanders

Bouwreis

Voor een project van ruim 2 weken willen wij als 12 vrijwilligers naar Ethiopië afreizen om daar een theologische school te gaan bouwen. Peter en Heleen Stam die in Ethiopië werkzaam zijn op een boerderij, hebben alle voorbereiding getroffen voor deze bouw. We hopen op een goede en fijne tijd met elkaar