Aangekomen in Ethiopie - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Bouwreis ethiopie - WaarBenJij.nu Aangekomen in Ethiopie - Reisverslag uit Debre Zeyit, Ethiopië van Bouwreis ethiopie - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Ethiopie

Blijf op de hoogte en volg Bouwreis

30 April 2015 | Ethiopië, Debre Zeyit

Lieve familie en vrienden

Zo ons eerste berichtje vanuit Ethiopie.
We hebben een hele bijzondere goede vlucht gehad. Na het inchecken en een kleine gate weiziging zijn we zonder problemen op Addis aangekomen.
Bij de douane moest de koffer van Mieke en Johan S open, i.v.m. metaal wat er in zat van lijmklemmen en hamers, De andere mensen mochten na een vluchtige blik van de douane zo verder lopen.
We hebben de douane verteld dat het kadootjes zijn voor vrienden in Debre Zeyit. Gelukkig vonden ze het goed.

Om half 3 vannacht waren we bij het gastenverblijf, en na gedankt te hebben met elkaar, hebben diverse mensen nog een heerlijke koele douche genomen, en uiteindelijk was het om half 4 stil geworden... en een ieder probeerde te gaan slapen
Om half 8 vanmorgen waren de eerste mensen al wakker, helaas geen stroom, dus hebben we maar water gekookt om toch het caffeine gehalte op peil te houden.

Om 10.00 werden we verwacht bij Peter en Heleen op de farm.
We hebben gezellig koffie gedronken met elkaar, en daarna hebben we een rondleiding van Heleen gekregen op de boerderij.
Ontzettend mooi, er is ook hier nog veel (bouw) werk te doen, dus als we nog tijd over hebben.....

Peter geeft op dit moment van schrijven de mannen instructie over de bouw. Verder gaan we zo gezellig met elkaar eten en we proberen er nog wat foto`s bij te zetten... Marieke en Linda zijn nu met Heleen de kinderen uit school halen.

Lieve groet aan een ieder, en we kijken uit naar jullie reacties

Hartelijke groet, namens alle bouwers

• 30 April 2015 - 11:14

Wilma:

Fijn dat jullie zo'n goede reis hebben gehad.
    Lekkere temperatuur daar he?
    Bedankt voor het bericht en heel veel succes met de uitvoering van jullie plannen.

Meelevende groetjes,

Wilma

• 30 April 2015 - 11:34

Ada Stam:

Dank zij sms was ik al dankbaar dat jullie goed aangekomen waren.
    Voor de komende dagen veel (werk) plezier.
    Vanmorgen ben ik op de Hoornbeek college geweest en bij Marrie B. nu ga ik de hond uitlaten.
    Goed bezig hé .
    Lieve groet, Ada

• 30 April 2015 - 13:00

Arianne Meerkerk:

Lieve Linda,

Wat fijn om te lezen dat jullie er zijn.
    Een fijne tijd met elkaar.
    Ik hoop het via de foto's wel in de gaten te houden:)
    Allemaal de groetjes van Arianne Meerkerk

• 30 April 2015 - 13:08

Verkerkjes:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn !
    Dankbaar!
    Succes met het werk daar.
    Hier thuis alles goed.Morgen hebben ze allemaal vakantie.
    Leuk die foto`s.
    Wij wensen jullie fijne dagen daar !!

• 30 April 2015 - 13:21

Corina Boer:

Lieve Linda en de rest,

Een hele rust om te horen dat de reis zo voorspoedig verlopen is!
    Wat ziet het er lekkers zomers bij jullie uit!!!
    Gods zegen toegewenst bij alles wat jullie gaan doen.
    Enne... Linda, we missen je nu al, maar geniet ervan hè!

Groetjes van Jan-Kees, Corina en 6 Boerenzusjes

• 30 April 2015 - 13:40

Anja Rozendaal:

Lieve Johan, Derk en Marieke en de rest,

Fijn dat jullie zo'n goede reis hebben gehad.
    Weet je Johan wat ik vanmorgen met de post kreeg, een mooie map van World Servants + creditcard.
    Er is waarschijnlijk iets bij de post niet goed gegaan. Het was de 25 aangetekend verstuurd en kwam pas vanmorgen aan.
    Sinds gisteren zit er in de eendenkorf een waterkipje te broeden.
    Op de foto's ziet het er al zonnig en gezellig uit met elkaar.
    Succes met het werk daar.

Groetjes voor allemaal van Anja en de kinders.

• 30 April 2015 - 13:41

Vermeertjes:

Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Geniet van de tijd en werkse!!

Groetjes vanuit de schoonenburglaan!

• 30 April 2015 - 13:54

Martha Oosterwijk:

Hallo Johan en de rest,

Fijn dat de reis voorspoedig is gegaan en jullie veilig zijn aangekomen.
    We wensen jullie een hele goede en gezellige tijd met elkaar en succes met het bouwen.
    Doe Peter en Heleen maar de hartelijke groeten van ons.

Groetjes van peter en Martha

• 30 April 2015 - 14:45

De Stammetjes:

Lieve papa en de rest,

We zijn heel dankbaar dat jullie veilig aangekomen zijn. We hebben bijna de hele vliegreis gevolgd.
    Vanmorgen zijn we wezen winkelen. De kids zijn erg blij met hun nieuwe schoenen...
    Vanavond kiest Wilmer wat we gaan eten... heerlijke poffertjes met ijs toe!

Een hele goede en gezegende tijd met elkaar!

U bent de allerliefste papa.!

Liefs en heel veel kusjes -xxxxxxxx- ook voor (oom) Arie en Peter, Heleen, Nathan en Deborah

• 30 April 2015 - 14:45

De Stammetjes:

Lieve papa en de rest,

Vanavond kiest Wilmer wat we gaan eten... heerlijke poffertjes met ijs toe!

Een hele goede en gezegende tijd met elkaar!

U bent de allerliefste papa.!

• 30 April 2015 - 17:31

Dineke:

Ha Mieke en alle anderen,

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn!
    Geniet van alles wat je meemaakt, en maak vooral wat foto's voor ons :-)
    Veel zegen op jullie werk!
    Dineke

• 30 April 2015 - 19:21

Anja Van Der Perk:

hallo martha arie-gert en de rest

fijn dat de reis zo heel voorspoedig is verlopen en jullie veilig zijn aangekomen.
    zo te zien is het weer bij jullie heerlijk bij ons is het iets frisser.
    mar we (je vader en ik) zijn samen op de fiets je kliko aan de straat wezen zetten.
    je vader heeft van de therapie groen licht gekregen om kleine stukjes te fietsen heerljik hoor.
    verder veel plezier en werk ze tot hoors je moeder

• 30 April 2015 - 20:35

Fijanne :

heeii mar en aai

fijn dat jullie zijn aangekomen!!
    heel veel plezier verder en geniet er nog maar lekker van :)

Xxx fijanne

• 01 Mei 2015 - 07:42

Anneke:

He mieke,
    Wij wensen jou een fijne tijd daar.
    Wij zijn weer op weg naar huis.
    We hebben een prachtige vakantie gehad.
    Hartelijke groet wilco anneke judith esther en chris